پژمان شیرمردی، معاون اسبق سازمان انرژی اتمی در گفتگو با SNNTV: ما عضو ان پی تی بودیم اما چه سودی برای ما داشته؟ خروجی شد بمباران فوردو و اصفهان؛ شاید اگر روز اول نمیپذیرفتیم خیلی بهتر از این بود که امروز بخواهیم به راحتی خارج شویم. در بحث ماندن یا عدم ماندن در ان پی تی باید مصالح نظام و کشور را در نظر بگیریم. خروج از ان پی تی الان برای ما سودی ندارد در شرایط فعلی خروج از آن باعث می شود که مجددا جوسازی غربیها علیه ما بیشتر شود. آنها می توانند با جنجال رسانهای و هیاهوی رسانهای قوی که دارند ایران هراسی را تشدید کنند. معتقدم خروج از این پی تی شاید در حال حاضر خیلی آورده برای کشور نداشته باشد و شاید فضای رسانهای منفی را نسبت به کشور در دنیا ایجاد کند. امروز شاید اگر این پایبندی و حسن نیت مان را حفظ بکنیم بهتر باشد مگر اینکه مصلحت نظام چیزی دیگری باشد.
آخرین مطالب
- هجرت برای حفظ حقیقت – چرا ابوالحسن بنیصدر در سال ۱۳۶۰ ایران را ترک کرد؟
- اعلامیه حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست – شلاق بر پیکر پرستو احمدی، شلاق بر پیکر جامعه
- لغو حیرتآور تظاهرات در آخرین روز و آخرین ساعات
- توطئه شیخ و شاه با خروش زنان و مردان آزادیخواه نقش برآب شد!
- تلویزیون حزب کمونیست ایران / بهرام رحمانی: گزارش و تفسیر
