مصر درباره هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ در منطقه هشدار داد و بر مخالفت خود با هرگونه حضور این رژیم در محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح تاکید کرد.

جوان آنلاین: منبع عالی رتبه مصری به شدت به رژیم صهیونیستی حمله کرد.

به گزارش مهر، مصر در خصوص هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ در منطقه هشدار داد و بر مخالفت خود با هرگونه حضور این رژیم در محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح تاکید کرد.

یک منبع بلندپایه مصری در گفتگو با قاهره الاخباریه با انتقاد شدید از مقامات رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر اصول و عوامل تعیین کننده هرگونه توافق صلح و در راس آن‌ها مخالفت قاطعانه با حضور این رژیم در محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح، تاکید کرد.

این منبع تاکید کرد: ادامه جنگ کنونی و احتمال گسترش آن به منطقه، موضوعی بسیار خطرناک است و پیامد‌های ناگواری را در همه سطوح به همراه خواهد داشت. کابینه اسرائیل مسئول شکست گفتگو‌های مربوط به توافق آتش بس بوده و به دنبال تحمیل شرایط جدید در عرصه میدانی برای سرپوش گذاشتن بر بحران داخلی خود است.

در همین حال یک منبع آگاه اعلام کرد: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با تیم امنیت ملی خود برای تعیین استراتژی لازم به منظور اعمال فشار نهایی درباره توافق مبادله اسیران و آتش بس در غزه، دیدار خواهد کرد و کامالا هریس معاون رئیس جمهور نیز در این دیدار حضور خواهد یافت.