تحولات فلسطین

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.

بیانیه حزب الله در پی شهادت فواد شکر

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت فواد شکر فرمانده خود را تسلیت گفت.
متن کامل بیانیه حزب الله به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
‎)‎مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن ‏یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً).‏
بعد از یک مسیر پر از ایمان به خدا و عهد با خدا و صداقت در این ایمان و عهد و جهاد مستمر بدون خستگی، خداوند متعال به عبد مجاهد و صادق و مخلص و عاشق خود وسام بلند شهادت را عطا کرد و به او اجازه داد در این دیدار ابدی در رضوان خدا و جوار او بپیوندد. او فرمانده جهادی بزرگ، برادر عزیز و دوست محبوب سید فؤاد شکر (سید محسن) بود که او را به عنوان شهید بزرگ در راه قدس تقدیم می‌کنیم.

همانطور که حضور مستقیم او در زندگی ما نیرویی خاص به مقاومت می‌داد، شهادت بزرگ او نیز انگیزه‌ بیشتری برای برادران مجاهد او فراهم خواهد کرد تا با ثبات و شجاعت به حفظ دستاوردها و پیروزی‌ها و مقدرات و تحقق اهداف و آرزوهایی که این فرمانده بزرگ داشت، ادامه دهند.
به مولایمان صاحب الزمان “علیه‌السلام”، به حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای “دام ظله” و به تمامی مجاهدان در همه میدان‌ها و به طرفداران صادق و وفادار مقاومت بخاطر شهادت این فرمانده جهادی بزرگ تسلیت و تبریک می‌گوییم. به ویژه به خانواده شریف او فرد به فرد تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که به آنها صبر جمیل و پاداش نیکوی دنیا و آخرت عطا کند و این عزیز را از ما و آنها بپذیرد و او را در جوار رسول‌الله و اهل بیت پاکش “علیهم‌السلام” جای دهد و او را به قافله شهدای نورانی کربلا ملحق سازد.
این بیانیه تسلیت و تبریک ما است و موضع سیاسی ما در قبال این تجاوز ظالمانه و جنایت بزرگ را سید حسن نصرالله “حفظه‌الله”، دبیر کل حزب‌الله، فردا در مراسم تشییع این شهید فرمانده بیان خواهد کرد. ان‌شاءالله.

افزایش شهدای فلسطین به ۳۹۰۴۵ نفر 

وزارت بهداشت دولت غزه در نوار غزه روز چهارشنبه با ارائه آمار جدیدی از شهدای جنگ اعلام کرد از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی یعنی از حدود ده ماه پیش تاکنون شمار شهدای فلسطینی به ۳۹ هزار و ۴۵ نفر رسیده است.
این وزارتخانه در بیانیه‌ای افزود که طی ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۴۵ نفر کشته شده‌اند. در این بیانیه آمده است که از ۷ اکتبر تاکنون، همچنین حدود ۹۱ هزار و ۷۳ نفر نیز زخمی شده اند.

شهادت فرمانده حزب الله در ضاحیهشهادت فرمانده حزب الله در ضاحیهشهادت فرمانده حزب الله در ضاحیهشهادت فرمانده حزب الله در ضاحیهشهادت فرمانده حزب الله در ضاحیهشهادت فرمانده حزب الله در ضاحیه

وزارت بهداشت لبنان: افزایش شمار شهدای ضاحیه به پنج نفر

شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد: وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد شمار شهدای حمله اسرائیل به ضاحیه جنوب بیروت به پنج نفر از جمله سه زن و دو کودک افزایش یافت.

حمله خمپاره ای گردان های شهدای الاقصی به نیروهای اشغالگر تپه حشاشین

۸ شهید انفجار یک خودروی غیرنظامی در نزدیکی ورودی شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه

ژاپن: ما از اسرائیل برای گرامیداشت قربانیان ناکازاکی دعوت نخواهیم کرد
به گزارش آناتولی سوزوکی شیرو، شهردار شهر ناکازاکی ژاپن گفت که از اسرائیل برای شرکت در مراسم یادبود قربانیان بمب اتمی پرتاب شده توسط آمریکا در جنگ جهانی دوم بر این شهر دعوت نخواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری کیودو ژاپن، شیرو روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت قربانیان بمب اتمی بیانیه‌ای ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: هر ساله از کشور‌های و مناطق مختلف جهان برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید و از اسرائیل برای شرکت در مراسم ۱۸ مرداد سال جاری دعوت نمی‌شود.

تشییع پیکرهای شهدای حشد الشعبی که در اثر تجاوزات آمریکا در شمال بابل

شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۶۵ نفر افزایش یافت
به گزارش کانال تلگرامی الجزیره مباشر، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای خبرنگار از آغاز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۱۶۵ نفر افزایش یافت.

شهادت یکی از خبرنگاران الجزیره در غزه

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری گزارش داد: اسماعیل الغول خبرنگار و رامی الریفی تصویربردار این شبکه در حمله هوایی اسرائیل به شهر غزه، به شهادت رسیدند.
اسماعیل الغول برای پوشش تجمع فلسطینیان در اطراف خانه ویران شده شهید اسماعیل هنیه در اردوگاه الشاطی رفته بود که هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت و شهید شد.